úterý 15. prosince 2015

初心を忘れないで

Hanz je vlastně tolik výborný. Miloučký, má doma kočky, umí skvěle vařit (prý) - pořádá Hanzu (jako menza u Hanze hoho-hohoho), dělá kendo a umí nejlíp nabít vodní dýmku. A to jsou teda ještě ty méně důležité věci. Zvládá svůj život, je schopný a tak.

Š: ‚Konečně jsem se osprchovala a smyla ze sebe všechnu včerejší neřest.‘

Poslední dobou pořád poslouchám Zrní. Jsou taková ta kapela, do které se musíš zamilovat postupně. O to je to potom hlubší.

Don’t be so pretty, don’t be. Ještě si toho někdo všimne.

Na bytě jsme přišli na to, že když pečeme v troubě a pereme zároveň, tak to vyhodí pojistky. Zábavička.

Dopoledne v Brně s K., komentovaná prohlídka japonské továrny v japonštině. Nejmilejší 製造のマネージャー.

Dorazily jsme na byt asi kolem tří hodin. Převlíkáme se rovnou do pyžama, Borůvková má moje bačkůrky. Hází Kryštůfkovi míček. Roztomilosti.

Chci být s tebou jako s nikým jiným nikdy předtím.

Noc s Borůvkovou. Spánkový deficit level bambilión. Usínám asi v jednu ráno a pak se průběžně zmateně budím do toho, jak mě Borůvková objímá a šeptá mi něžnosti. Asi ve čtyři ráno se probouzím, abychom mohly být ještě chvíli spolu. Borůvková vůbec nejde spát a ráno odjíždí do školy do Brna. V pět ráno jí chystám snídani.

Točí se mi hlava jen z toho, že sedím vedle ní. Takhle nikdy neodstátnicujeme. 卒業はちょっと無理でしょう。

Borůvková mě tolik zbožňuje, až mě to někdy opravdu děsí. Bez legrace. Na druhou stranu je s ní všechno tak přirozené a nádherné. Byla bych schopná se kvůli ní naprosto bez váhání odstěhovat. Což je velká věc v kontextu toho, jak moc náš byt (včetně naší bytové rodinky a Kryštofa) zbožňuju.
Umím si s ní představit úplně všechno. She could be the one.

3 komentáře:

Valerie O. řekl(a)...

((v Praze, ano ano))
takovýhle brzo-ranní aktivity jako přípravy snídaně a šeptání jsou úplně miloučké, drahá!

Eleanor řekl(a)...

Ach, ach!
Bambilion je krásné slovo. a vy jste s Borůvkovou nejkrásnější.
Chci taky něžné šeptání (namísto toho, když já se pokouším spát když je rozsvíceno a Panoš dělá do dvou do rána plakáty...).

Pixie řekl(a)...

Jsou. Naprosto to přebíjí všechnu únavu a nedospánky a to, že celý zbytek světa ještě spí.

Bambilion nejspíš vymyslela v opilosti jedna kamarádka (Coffee lover K.). A nějak se to ujalo, protože to často nejlépe vystihne míru všeho. :D
Snad se jednou s Borůvkovou taky potkáš.