pátek 18. prosince 2015

Láska musí bejt.

- je teď naše nové heslo v 変なグループ a vystihuje úplně všechno.

Doma s mámou a sestrou, všechny v dečkách pijeme kávu a ukusujeme zákusků.

Posílám ti malinké střípky svojí duše / upřímnosti / moje největší odkrytí.

S V. v Olo, učíme se na zápočty a mezitím se cpem bramborovým salátem a dalšími mňamkami, které jsem dovezla z domu. Jen tak mimochodem plánujeme po zkouškovém stop trip do Holandska. Přes Hannover. Po půlnoci otvíráme láhev fancy vína, kterou někde vyhráli rodiče od přítele mojí sestry. Dostala jsem ho, protože u nich nikdo víno nepije. Všichni (i P.) si pořád dokola zpíváme Hello od Adele. もしもし from the other side.

O zápočťáku jsem schopná na dvakrát spořádat celý balíček Lotusek ke kafi. Shame on me.

Ngt tvrdí, že céčkové předměty jsou vlastně jenom strašně otravné side questy. Já bych tu definici ještě posunula trochu dál. Na japonštině jsou otravné side questy úplně všechno kromě zkoušek z japonštiny a bakalářky.

Š. nám posílá démonické ústřice.

Máme s 変なグループ velký plán. S V. si pořídíme antikvariát. Coffee lover K. tam bude vařit kávu a Š. nám bude vzadu vydělávat u tyče. Pole dance a tak.

Když se pere prádlo, potom se pověsí a voní všude po bytě - to je domov.

‚Mít lásku‘ - v poslední době jsem to slyšela už několikrát od různých lidí. Zvláštní slovní spojení.

Ольга má v češtině nejněžnější ruský přízvuk. Sotva znatelný, ale je tam. Měkké d a tvrdé l. To zbožňuju.

Lidi by se měli víc řídit radami z himym. Třeba tím, že v těžkých životních obdobích (jako je třeba zápočtový týden), by se měly řešit jenom problémy z kategorie osm a výš.

Je těžké utěšovat nebo povzbuzovat lidi bez použití japonštiny.

Trošku panic attack v úterý večer. Ještě, že nikdo není doma, a tak si můžu pobrečet, zatímco se mi vaří voda na kafe. Kvůli ničemu a všemu, zápočťák a tak. L. všechno pod minutu zahání láskou a péčí.

Já už nechci titul, chci být lesní bytost a ustlat si na mechu.

2 komentáře:

Valerie O. řekl(a)...

もしもし from the other side, to je rozkošný.
řádně doplňuj síly a energii, a taky něžnosti. všechno zvládneš!

Pixie řekl(a)...

Pilně doplňuji, přeji ti to samé.