pátek 11. prosince 2015

Time is passing. Are you?

Poslouchám hudbu, která ztělesňuje duši M. / Zakuklenci hrající basket ve zlatých teniskách.

Note to myself: Pokud tě něco trápí, tak na tom záleží. Bez ohledu na to, o jak malou věc se jedná.

Dokud nejsou jistoty, tak jsou pochybnosti. A takhle to prostě je.

Sorry to be heavy but heavy is the cost. And also I’m not sorry.

V. mi přichází o půl jedenácté v noci zachránit život. A zachraňuje ho až do dvou ráno, dokud nejdeme spát.

Ráno v kuchyni potkávám M. ‚Promiň, asi jsem se včera chovala trochu divně, já jsem byla hrozně unavená.‘ -> ‚Tady byla V? Asi ve dvě ráno se z vašeho pokoje ozýval opravdu děsivý smích.‘

Ještě, že mě studium japonštiny naučilo zvládat spoustu věcí najednou, jinak bych se z toho zbláznila. A možná jsem se i zbláznila. A kdo se jednou zbláznil, už nikdy nebude normální. Ale stejně.

Prostě jsem si normálně do denního plánu přidala položku ‚budování vtahu‘ a vyhrazuju si na to čas.

Na random s V. na jógu. Bylo to výborné alternativní odreagování od všeho. Jsme bojovníci, stromy, půlměsíce a pokoušíme se vzlétnout. K tomu nám hrají Coldplay.

2 komentáře:

Valerie O. řekl(a)...

slepuje tě zlatem, a ten smích určitě tvořil vesmíry. buduj vztah! (personal je krásný)

Pixie řekl(a)...

Ten smích tvoří naše šílené vesmíry, to máš pravdu. Je to možná jeho úplně nejdůležitější substance.