středa 30. prosince 2015

'Chewie, we're home'

Nová epizoda SW. The bestest best. Tolik nostalgie. Ach, moje srdce. Tolik dojemností.

Rey je tak moc Leia. A Poe je tak moc Luke a zároveň vypadá jako Al Pacino. Ty oči.

BB-8 smutně se kutálející pouští.

Jedna z nejlepších věcí na SW jsou stejně poklusávající stormtroopeři.

Celý film jsem čekala na to, až si Gwendoline sundá masku. A ono nic.

Uvnitř brečím, když prvně vidím znovu letět Millennium Falcon. Při setkáni Leji a Hana už slzím doopravdy.

Nádherné poetické scény v poušti.

Princezna Leia je nejroztomilejší skřítek. Tedy generálka Leia Organa je nejroztomilejší skřítek.

Kylo vypadá jako škaredý Ezra Miller. Taky jsem na něj (jako K.) chtěla křičet, aby si tu masku nasadil zpátky.

Han Solo odhazující svoji zimní bundičku v hale.

Dramatické scény mezi otcem a synem na mostě jsou nejspíš u tvůrců oblíbené. / Co si teď počneme se životem?

It's Dangerous to go Solo! Take a Wookiee with you! Pláču. Tolik krásy a bolesti.

A Luke si mezitím trucuje na ostrůvku a staví si na něm chodníčky. Co tam celou dobu dělal? Postával na útesu? Ani domek tam nemá.

Odcházím z kina s rozmazanou řasenkou a s naprostým emočním vyčerpáním.

2 komentáře:

Valerie O. řekl(a)...

filmová nostalgie je moje oblíbenost. :) jsem ráda, že se ti tolik líbily!

Š-kíps řekl(a)...

:)