neděle 25. října 2015

物事の明るい面を見て。

Zapomněla jsem, jak se nakupuje, chodila po obchodě a přemýšlela nad svým životem.

Š: Chci se stát šaolinským mnichem, ten výcvik je jednodušší než studium japonštiny.
V: Myslím, že ta rage, která ve mě roste při studiu japonštiny, by se mi hodila, až bych se učila přerážet ty desky.
Š: Úplně vidím, jak přerážíš ty desky a řveš u toho nějaké náhodné čtení znaků.

Brečím si do vany. Nejistoty a běsy (úplně jiného druhu než má K.).

Uklidňuje mě teprve Doctor Who a překvapivě ještě víc Clara. Prvně na mě působí takhle konejšivě.
Nejroztomilejší cupitání dvanáctého Doctora. / Arya hraje vikingskou dcerku. / And she needs you, this is from Ashildr, The Girl Who Died.
‚Předtuchy jsou jen vzpomínky v obráceném pořadí.‘

Točí se mi hlava a celkově je mi příliš špatně na to, abych mohla pracovat, tak přepisuju Dopis pro K, abych ho mohla konečně poslat. Největší patetičnosti ze dna srdce.

Jdu teprve podruhé na Queer Beer a stejně se tam cítím nejvíc jako doma. Jednak proto, že je to v nejútulnějším DD, ale taky proto, že jsem v HateFree kolektivu mezi tolerantními, milými lidmi.
‚Living outside the box!‘
U snad nejdojemnější ukázky, která obsahuje nejniternější vyznání, se dusím kašlem. Miloučký kluk, který sedí vedle mě, mi nabízí svoje pivo navzdory tomu, že jsem nemocná. ‚Jsi v pořádku? Nebreč, oni se maj rádi!‘
Když přijmeme existenci nekonvenčních vztahů a možnost existence většího množství sexuálních orientací / identit, můžeme se potom bavit o spoustě zajímavých věcí. A to právě na Queer Beer jde.

Vypadala jako skřítek, měla z vlasů vlnku nad levým okem. Ta druhá měla netopýří brýle a puntíkované šaty, které byly dole olemované krajkou. Ta, která seděla skoro vedle mě, byla celá v černém - měla upnutý svetr, cop na stranu a rudou rtěnku. Is this heaven or what?

3 komentáře:

Valerie O. řekl(a)...

přemýšlet o životě je ideální východisko, když zapomeneš, jak se dělají všední věci. nakupování chce systém, a systém je pro blbečky. (s nadsázkou, samozřejmě)

Valerie O. řekl(a)...

oh, moc se omlouvám, jestli jsem citátem naštvala, nenapadlo mě to. jedno slovo a je pryč.
(a trápit se nepřestanu jen tak, všemožné nádherno zůstane někde mezi posledním krokem a tím kolejištěm)

Pixie řekl(a)...

Samozřejmě že ne, naopak mě to moc potěšilo.
(Já se omlouvám, že jsem se zase vyjadřovala nejasně a zmateně.)