neděle 18. října 2015

'I’ve been secretly falling apart.'

Teprve Eri čajem a večeří léčí moji 二日酔い.

Prvně mě někdo představuje jako Wonnie, zní mi to moc mile.

Pak v divadle šílený Hamlet a šílená Ofélie a šílené celé Dánské království. Benovy průzračné oči zalité slzami a jeviště pokryté stříbrným prachem. Nádhernosti.

Moje srdce zahlcené krásou a duše očištěná od démonů!

Zpocený, zadýchaný Hamlet v tričku s Davidem Bowiem.

Oféliina smrt je jedna z nejkrásnějších věcí, jaké se kdy staly. Pořád se mi vybavoval ten obraz od Johna Everetta Millaise, jak se vznáší v řece pod vrbou, obklopená květinami.

Nádherná shakespearovská angličtina ve spojení s Benovým hlubokým, hebounkým hlasem. Občas křičel tak moc, až se mu lámal hlas. Rozbitý Hamlet šílený láskou a smutkem po kolena ve stříbrném prachu.

Benovy nekonečně dlouhé štíhlé prsty. Nevím, na co se soustředit dřív.

Po konci představení se k fyzickému 死ぬほど疲れた přidalo naprosté psychické vyčerpání. Po vyrovnávání se s tlakem uvnitř hrudního koše z nakumulovaných emocí a pláči za Ofélii ve mně nezbylo vůbec nic. Cesta k E. na byt jako ve snách.

Na jedné lahvičce v koupelně bylo napsáno えり. Byla jsem tak unavená, že jsem nedokázala identifikovat, jestli je to napsáno v latince nebo v hiraganě. A pořád jsem přemýšlela: ‚píšeme takhle え?‘

Po sprše mě Eri balí do svojí nejvíc fluffy dečky. (‚I already know your kink.‘)

Myslím na to, že po x-hodinách bez spánku přichází nevratné poškození mozku. Absurdity.

Je mi nejvíc útulně u E. v posteli. Choulím se do sebe a E. ke mně. Už dlouho mi nikdo nevěnoval tolik péče a pozornosti jako ona.

Když jsem ráno dorazila domů, příliš mě zasáhlo teplo a měkkost postele. Pod vlivem téměř bolestivé únavy spánek vítězí nad korejštinou. Jsem nejšťastnější, že jsem doma, i když nám už zase teče voda ze stropu. Když usínám, pořád mi zní v hlavě ‚brain damage‘.

Spím asi dvě hodiny a potom si jdeme s V. vyprat do prádelny, tak jako to dělají v amerických seriálech. Čekáme, až dopere pračka a mezitím vymýšlíme otázky pro jednu Japonku, se kterou musíme udělat rozhovor a pak o tom napsat článek do školy. Normálka.

1 komentář:

eri řekl(a)...

Ha. Měla bys vidět lednici. Mám popsané i mléko, kečup a džusy, jinak jsem uplně zmatená a nevim co je moje. Takže asi mám i jednu hořčici... jen nevim zda a kterou.
I'm glad you enjoyed your stay here :)