sobota 5. září 2015

Adventure time s V. (coming soon)

Konečně budeme spolu Na cestě.

V rámci questu ‚být kompetentní ke svému životu‘, jsem si zvládla pořídit telefon, ke kterému jsem dostala jako dárek PowerBank, což se ideálně hodí na výlety mimo civilizaci.

‚Doufám, že zpátky budete taky stopovat a nebudete padat do kolejiště.‘ Když jde o tebe, asi se jedná o docela velkou míru starostlivosti. Mám pocit, že to je to nejhezčí, co můžu od tebe dostat. Výš už to mezi námi nepůjde. Vlastně ne, vysoko bylo ještě: ‚A u koho v té Praze spíš, když V. není doma? Chci adresy a telefon na rodiče!‘ Vtípečky.

Když jsem říkala, že pojedu do Vídně stopem, dva lidi se mě v reakci na to zeptali, jestli jedu sama. Takže si o mě lidi myslí, že jsem až takhle šílená. A jiní dva se ptali, jestli nechci stopovat do Japonska. To zase trochu poukazuje na jejich šílenství. Vědí třeba, že je Japonsko ostrov? Na druhé straně zeměkoule?

Já: Díky vám jsme použily na sbalení wunderlist. LB: Tak takhle se cítili Řekové, když předávali Římanům kulturu. (Takhle se spolu bavíme.)

Balím si lžičku a pepřový sprej.

Mám si jít sehnat věci nutné pro přežití mimo civilizaci nebo se začít hrabat v sobě před dvěma lety? Dilemata.

Já: Našli jsme gay pár v Bratislavě! (přes couchsurfing) -> Máma: gay bar? (naprosto klidným tónem) -> Já: Jasně...gay bar, nejlepší zábava. (A vyprávěla bych o tom zrovna mámě.)

Lucka se intenzívně agresivně těší, že nás uvidí po dlouhotrvající pauze. Až mě to skoro děsí, fákt.

Zvládnu ještě někdy (v blízké budoucnosti) dělat něco užitečného?

Testuju paralyzér. Já: Mám strach, že s tím někoho zraním. -> Sestra: Jo, buď sebe nebo Verču.

Jedu vyzvednout dodávku. Běžná věc v pátek odpoledne. Máma řídí dodávku jako badass, like it‘s no big deal. Já za ní naším autem - moje řízení nemá šťávu tolik jako mámino - to mi vždycky říkal můj učitel v autoškole. Zpívám si hrozně nahlas Arctic monkeys a Maroon 5.

Reunion s KT ve fancy klubu s fancy drinky. Dojezdy do půl šesté ráno. Po čtyřech hodinách spánku na autobusové zastávce největší 二日酔い, kolem jede svatební průvod, všichni troubí jako šílení.

Doma ještě dlouho potom nestřízlivá a nenajezená, balím si všechno potřebné k přežití na následující týden.

Painkiller chutnal jako nejlepší jablečný štrúdl na světě. A milion vína. Jako by se víno počítalo na miliony.

A jak tě to napadlo? -> Nevím, byla tma…

Rady od kamarádek jsou vždycky k nezaplacení. Ať už ohledně gpsky nebo milostného života.

LB: Hlavně se mi vrať ve zdraví, jinak už nikdo neocení moje vtipy o vagínách.

Vezu si do Olo postel a zavařeniny a sestru. (Na gymplu v češtině nám zakazovali to takhle psát.) Pohoda, jahoda, katoda, anoda. (Kuba!)

Lesbians think friendship is another word for foreplay. Bye. Dík a čau.

1 komentář:

Valerie O. řekl(a)...

haha, taky v autě šíleně nahlas zpívám arctic monkeys. a křičím sama pro sebe o tom, jak mi vadí, že mě mojí milí pořád ničí.
hodně štěstí na cestě, ať už kamkoli!