sobota 12. září 2015

Vienna (1)

Kdybych od V. nedostala duhový deštník, ani by mi nedošlo, že mám za chvíli narozeniny.

Rozhodly jsme se, že nejsme žádné cookies, abychom se někde rozdrobily, a tak opravdu stopujeme do Vídně.

Začíná to docela mile. V. den předem utratila všechny české peníze v hospodě na goodbye party. Ráno prší a my pesimisticky očekáváme ty nejhorší scénáře.

Mám nový (chytrý) telefon. (smart phones - stupid people) Postrádala jsem na něj obal, aby se nepoškrábal, tak jsem ho strčila do svojí barevné, puntíkaté ponožky. Celkem ‚hipsterský‘, jak by řekla V.

Tipy z hitchwiki jsou k nezaplacení a ulehčily nám spoustu času, který bychom jinak strávily plánováním. Posílám spoustu lásky a pozitivních vibrací všem, kteří do ní přispěli.

Unicorn petrol station se ukázala jako lucky spot. Jedeme se třetím dotázaným až na hranice. ‚Postáváme před restauračkou a vybíráme postarší chlapíky‘, jak říkala V.

Piknik u kašny před Karlskirche. Mighty rathaus - zatím z dálky. A random HUGE fair and Apfelparty and a lot of young wine / sturm / burčáku. Těším se, až za dvacet let budeme s V. hrát hru ‚řekni tohle slovo co nejvíce jazyky‘. Language hoarders.

Nikdy jsem netušila, jaká bude zábava s V. do detailu prohlížet a analyzovat sochy. Vždycky si všimne nějakých maličkostí a je z nich potom hrozně nadšená. Like ANGELS RIDING A SWAN.

Večer u Akane a Yoshiho - nejmilejšího japonského páru ve vesmíru. Akane nám připravila tradiční japonskou večeři a Yoshi nás učí, jak správně jíst hůlkami. Jsou neskutečně roztomilí a občas mají mile nesprávnou angličtinu. (feel free = make yourself at home)

Ona vystudovala architekturu a teď pracuje pro United Nations, on je umělec. Trochu se mi zastavilo srdce, když říkal ‚I’m an artist‘. Útulný a zároveň stylový byt, sedíme na 畳. She was sad so he had to come because she is his love. Yoshi nám nemá říkat 変なこと. Dávají nám instrukce ohledně koupelny a skleniček.

Že s V. spíme pod jednou peřinou, to už je pro nás samozřejmostí. Jsme ubytované v Yoshiho pracovně, kde má všude maličké papírky s poznámkami ve znacích. Roztomilosti. V noci bizarní střídání teplot. ちょっと無理 domluva, ale nakonec to nějak zvládáme.

Žádné komentáře: