sobota 19. března 2016

Aww, but it don't make no difference, baby.

Nadpozemská krása / Chci na párty do Španělska za Janis Joplin.

Vsadila jsem se s Širu o všechno, že v četbě ke státnicím není Černý déšť. Prohrála jsem. Širu má teď nárok na moje všechno.

S Š. a Kupcem na Divadlo japonštinářů, ve kterém každý hrál roli opačného gendru. Čásan je boží, zbožňuju ji. R. byl cool kid dokud jsem nezačala pomáhat v Klubu. 天使 taky byla cool kid a teď spolu sdílíme strasti posledního semestru, protože už nás moc nezbylo. Čásan a Timo jsou poslední, opravdové, nedosažitelné cool kids.

Mám pocit, že někam patřím. Hodina štěstí. Celý náš krásně absurdní, šílený svět Katedry asijských studií v kostce. Bohyně Amaterasu je Aleš, 光る Gendži je Tara a Velká Klára je Jandera. Sherlock se svojí modrou šálou a kabátem se zdviženým límcem. Zpívalo se Highway to hell japonsky a Š. dělala velice nevhodné vtípky.

Kryštof mi rozkousal moje oblíbené špunty do uší, které mi vydržely od Vody.

A. i Z. už přišly na to, že koupelna je jediné místo ve sdíleném bytě, kde se můžeš svobodně hroutit a brečet.

Mezi psaním bp skupinově luštíme Knižní šifru.

Nejsem doma bez špuntů do uší schopná ani pracovat ani spát. Nekonečná únava i po osmi hodinách spánku.

Trošku jsem zoufale brečela, ale jen kratičce. Hned jsem se zase vrátila k práci. Aspoň ty vzpamatovávací intervaly se zkracují.

1 komentář:

Valerie O. řekl(a)...

taky luštím knižní šifru, hihi.
a malá zoufalá brečení v průběhu práce.. na dálku tě pevně objímám, má milá!