pátek 25. března 2016

Až bude po všem,

obřadně spálím svůj sešit, který slouží jako to-do list a nechám si jen ty obrázky lištiček.

M. mi posílá fotku, jak Kryštof doma stráží moje hromádky oblečení.

Čtyři hodiny spánku tentokrát nestačí. Doma tolik útulno, že jsem si vlezla do postele v šatech a punčochách a prospala celou konverzaci.

Útěšný, nekonečný rozhovor s 天使 na praxi. Zábavička a sounáležitost. Zase se někdo rozhodl odejít do hor chovat ovečky. 天使 mě trochu děsí tím, že když je unavená, tak vídává brouky. Třeba se potkáme v nových kruzích pekla na magistru.

Co se týče dárků, preferuju skleničky dobré rýže před šperky.

Chystám si čtení znaků na japonštinu a poslouchám punkové klasiky mládí (ZG, Degradace a Totální nasazení). Pohodička at its finest.

Han 単独. Moje špatné vtípečky, které nikdo nechápe ani neocení.

五月雨 = early-summer rain

Zdálo se mi, že jsem měla v kapse víc kamínků. Jeden byl oranžový.

Napsaných stran bp: zhruba 17; napsaných stran bp schválených vedoucí: 0.

Žádné komentáře: