úterý 29. března 2016

Ranní běhání s Širu a V.

Zpívaly jsme si s V. Totální nasazení. / Potkaly jsme velkou bandu spících kachen. / A vymyslely nový plán do budoucna. / O tom, že budu kapitán, už sním dlouho. Š. mi bude napínat plachty, protože má šplhání po stěžni nacvičené z pole dance. A vždycky když doplujeme na pevninu, budeme obchodovat s Kupcem.

Uvnitř brečím, když mi sestry posílají fotky, jak chodí na procházky s našimi psy. Máme teď doma už smečku. Hrozně vtipnou. Dvojčlennou. Nejdřív jsme měli jorkšíra (štěňátko, necelý rok) a teď k němu přibyl větší o dost starší pejsek. Mají se rádi, pořád si hrajou a ten menší všechno opakuje po tom větším.

Přese všechno / nikdo ti nemůže vzít svoucnost.

Slané smutky a k nim jako background music Krista Papista.

Moje poznámky ve skriptech: 中性 = prostřední gender? (Opravdu je tomu tak: 中性 = sexlessness; androgyny; androgyne; zajímalo by mě, co nám k tomu tehdy わ先生 říkal.)

Š: K. znechucena baristickými skilly kněze.

Zdálo se mi, že jsme byly s V. na svatbě a krmily jsme se navzájem rozpustnou kávou (tím práškem).

B. se učí v mojí posteli na zkoušky v práci. / Já sedím u postele na koberečku, učím se na zkoušku z japonštiny a občas se k ní natáhnu, abych ji chytla za ruku. / Borůvka pláče štěstím.

Posílám Borůvce mámu veverku s veverčími dětmi.
V: Nejmenší veverčátko.
B: Sama jsi. (Jak jej drží co?)
V: Jako oříšek.
B: Jo jako nejkřehčí oříšek.

Žádné komentáře: