středa 30. března 2016

変になってしまったもの。 -> to jsme my.

天使 mi poslala animaci, jak někdo hladí ježka na bříšku. A to neví, že mám ráda ježky. A že mám ještě radši to, jak je lidi hladí na bříškách.

Objevila jsem v počítači dokument s názvem Cesta do Německa, ve kterém mi V. popisuje, co všechno si s sebou mám přinést a co všechno můžeme podniknout. Pod tím mám dopsáno: občanka, vyměnit peníze, gin. Tři nejdůležitější věci.

V naší společné konverzaci diskutujeme o tom, jestli ゆ先生 schvaluje nebo ne, že kočky v Japonsku nesmějí jezdit na kole.

明日死ぬかもしれない。 -> to jsme my.

わ先生: 「知らないと泣くよ、私。」

To, že máme od začátku tohoto školního roku na bytě rýžovar je Pravé Požehnání. Zmenšuje to dobu přípravy oběda na minimum. Rýže se nemusí vůbec hlídat a uvaří se perfektně do akorátna. Jednou jsem před あ様 řekla, že jsem měla během odpoledne čas jenom na jednu nezbytnou činnost - sprchu nebo přípravu oběda. (Tehdy jsem vyhodnotila oběd jako důležitější). Od té doby se řídím její radou - nejdřív dát vařit oběd a během toho, než se dodělá, se osprchovat.

Den před koncem jsme s Š. doluštily celou knižní šifru. Malé radosti.

Tramvaj se v zatáčce prohýbá jako housenka.

V: „Já se radši naučím šít a otevřu si šírnu, jestli do třiceti nebudu umět kvalitně japonsky.“
K: „Šírnu? To je u vás legit slovo?
V: „Není. To je legit slovo v mojem mozku po napsání poloviny bakalářky.“

Napsaných stran bp: zhruba 22; napsaných stran bp schválených vedoucí: 0.

Žádné komentáře: