středa 16. března 2016

Paradox bytí.

Zajímavá myšlenka - udělat si tetování jako jizvu, ale v dobrém smyslu.

Úplně jsem zapomněla, že existuje večerníček o vydrách. Malé vydřičky / vydrýsci / vydrátka.

Sestry pečou muffiny a náš pejsek si hraje s korkem.

V: „Ty už pečeš? Tak tiše?“ J: „Jo, to se tak má.“

Chtěla bych mít sloupek v novinách jako Carrie Bradshaw. Jen ne o sexu. A ne v newyorských novinách.

Prý máš na každého člověka vyměřené určité množství slz. Mám ale pocit, že poslední dobou brečím pořád hlavně kvůli sobě. Má člověk vyměřený počet slz i na sebe?

Šest dní v mimorealitě. Nebo možná ve skutečné realitě. Těžko říct, jestli je víc skutečný univerzitní svět nebo ten doma.

Hrajeme Pokoje. S J. máme role sabotérů a vítězíme. Zábavička. B. se dobrovolně zavírá do vězení a do mrazáků.

Procházka s mámou, B. a se psy. Mrholení a mlha na blatech. Moje kopce a moje pustina.

Řídím do Zlína. Porušuju pravidla. V: „Bojíš se?“ -> B: „Ne, ale jsem překvapená, čeho všeho jsi schopná.“

B: „Ale teď vážně (dramatická pauza), chceš čokoládu?“ -> V: „A za co?“ -> B: „Že tě mám.“

V Borůvčině rodině o mně mluví jako o Verunce. Milé přívětivosti. Tak mi neříkají ani doma.

Děláme si s B. k večeři krabí salát jako největší mňamku.

Z toho velice nic nebude. -> takhle se to říká v hokeji a odtud to má B.

Žádné komentáře: